وبلاگicon
آموزش ساخت بنر در فتوشاپ CS - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
آموزش ساخت بنر در فتوشاپ CS
نوشته شده در دوشنبه 92/7/1
ساعت : 2:57 عصر
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

همه ی شما می دانید که یکی از بهترین راه های تبلیغات ، ایجاد بنر می باشد . در این پست شما ساخت بنر با استفاده از نرم افزار کاربردی فتوشاپ را یاد می گیرید . توجه داشته باشید که این فتوشاپ ، فتوشاپ cs می باشد و با فتوشاپ ps خیلی فرق دارد . اولین کار شما دکمه ی کنترل و سپس دکمه N یا د را فشار دهید . حالا صفحه ای باز می شود . صفحه را مانند عکس پر کنید و سپس OK را بزنید .

حال به ابزار سمت چپ نگاه کنید . ممکن است علامت وسیله ای که با آن کار داریم در کامپیوتر یا لپ تاپ شما به شکل دایره یا مربع و یا شکل های دیگری باشد . توجه داشته باشید قسمت پایین ابزار قرار دارد . روی آن کلیک کنید . تمام صفحه ای که باز کردید را به شکل مربع پر کنید . حال شما می خواهید به چیزی که ساختید طرح بدهید .لطفا کار هایی که تصویر به شما نشان می دهد را نیز دنبال کنید

___________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

آخرین عکس مطالبی انگلیسی را می بینید که دایره ای قرمز دو آن ها است . در کامپیوتر شما این خط وجود ندارد زیرا با برنامه ی پینت دور جای مورد نظر عکس خط کشیدم . مطالبی که در داخل آن دایره هستند ، شکل های دیگری از نمونه ها می باشند . روی هر کدام که خواستید کلیک و سپس OK را بزنید . حال کافیست متن مورد نظر را در داخل عکس بگذارید .

در قسمت ابزار ها روی حرف T  کلیک کنید و سپس در داخل عکس ، موس را با کلیک بکشید و متن خود را در آن بنویسید .

امیدوارم از بنری که ساختید خوشتان آمده باشد .