وبلاگicon
شهریور 91 - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
آجی گل
نوشته شده در شنبه 91/6/4
ساعت : 6:26 عصر
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

یکی از بهترین مکان برای ماهیگیری در استان گلستان تالاب بین المللی آجی گل است.در آجی گل ماهی طلاجی و کپور وجود دارد.وقتی برای ماهیگیری به آجیگل میایید مانند آلاگل زود به زود ماهی نمی گیرید اما وقتی می گیرید میگیریدا!!!ماهی درشت و پر گوشت کپور یکی از خوشمزه ترین ماهی ها می باشد.اگه می خواهید آن جا بیایید باید سختی ها را تحمل کنید چون که:

1-جا برای ماهیگیری کم است.2-تمرکز شما کمتر است چون اونجا کلی قورباغه دارد.3-ماهی ها بسیار بسیار حساس به صدا هستند و اگه شما قدم های محکم بر دارید کمی ماهی ها دور می شوند.4-آجی گل مانند آلاگل از ساعت7:30 به بعد پشه ها و سنجاقک های غول پیکر حمله می کنند.

بهترین طعمه:نان نیم پز مخلوط با زرد چوبه

بهترین جا برای ماهی گرفتن:هر جایی بری خوبه

پرندگان موجود:در فصل زمستان انواع مرغابی ها و لکل لک و انواع پرندگان آبزی به این تالاب مهاجرت می کنند.

تصاویر:





ساعت : 6:3 عصر
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات



آلاگل
نوشته شده در چهارشنبه 91/6/1
ساعت : 12:31 عصر
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

تالاب بین المللی آلاگل در استان گلستان و در نزدیکی آق قلا قرار دارد.در آلاگل دریاچه ی بزرگی وجود دارد که در آن از بچه ماهی های 1سانتی(کپور)تا حداقل 20 سانتی وجود دارد.در این دریاچه مار آبی   هم وجود دارد.این دریاچه واقعا دریاچه بزرگی است. من و خانواده ام وقتی برای اولین بار به آن جا آمدیم93تا ماهی گرفتیم.چون ما گرگانی هستیم به ما نزدیک تر است و راحت تر می توانیم برویم.

در آن جا لک لک و مرغابی و اردک هم دارد اما توصیه می کنم که آن ها را شکار نکنید چون زیبایی آن جا و هیجان آن جا به همین پرندگان پیوسته است.راستی مرغ ماهی خوار هم دارد!!!!

بهترین غذا برای ماهی ها:نان نیم پز مخلوط با زرد چوبه

بهترین جا برای ماهی گرفتن:سمت راست سد

مشکل:ساعت 7:30 پشه ها به همراه سنجاقک های غول پیکر حمله شدیدی می کنند و اگر شما  نیم ساعت قبل وسایلتان را جمع نکرده باشید پشه ها راحت بیش از 30 تا شما را گاز می زند.

تصاویر: