وبلاگicon
آهنگ روزانه در وبلاگ شما - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
آهنگ روزانه در وبلاگ شما
نوشته شده در یکشنبه 91/12/6
ساعت : 1:11 عصر
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

قبلا در پستی به نام پیامهای روزانه کدی را به شما معرفی کردم که با استفاده از آن میتوانستید یک بار مشخص کنید که در هر روز از روزهای ماه چه پیامی به نمایش در آید و با وارد کردن تمام کد در وبلاگتان پیام ها به صورت خودکار به صورت روزانه به نمایش در میامدند . حال ممکن است شما بخواهید که همین کار را به جای نمایش پیام با آهنگ انجام دهید یعنی یک بار موزیکهایتان رو مشخص کنید و بعد این آهنگها اتوماتیک وار و به طور روزانه پخش شوند . من برای این منظور کدی را برای استفاده ی شما عزیزان تهیه نموده ام که شما با استفاده از آن میتوانید یک بار موزیک هایتان را مشخص کرده و سپس با وارد کردن تمام کد در بخش ویرایش قالب یا بخش کدهای اختصاصی کاربر در بخش تنظیمات وبلاگ به کاربرانتان این امکان را بدهید که هر روز آهنگی متفاوت از روز قبل گوش دهند . البته من این کد را برای روزهای هفته تنظیم کرده ام و شما باید آهنگها را در صورت لزوم به صورت هفتگی ویرایش کنید.

برای استفاده از این امکان شما میبایست در کد زیر به جای عبارتهای 2.mp3 ، 1.mp3  ، ... و  7.mp3 هر کدام آدرس آهنگها را جایگزین کنید(این عبارتها را میتوانید در خطهای 6 - 10 - 14 - 18 - 22- 26 و 30 بیابید) و از آنجایی که روز شروع هفته در تقویم میلادی روز دوشنبه است شما به جای عبارت 1.mp3  آدرس آهنگی که میخواهید روزهای دوشنبه پخش شود را وارد کنید ، به جای  2.mp3  آهنگ روز سه شنبه ، به جای عبارت 1.mp3   آهنگ روز چهار شنبه و همچنین به جای عبارت 7.mp3 آهنگ روز یک شنبه که آخرین روز هفته در تقویم میلادی محسوب میشود را وارد نمایید(این مساله به خاطر آن است که جاوا اسکریپت برای اجرای دستورات از تقویم میلادی استفاده میکند)

نکات :
1)آدرس آهنگها را به صورت کامل جایگزین نمایید مثال :  http://yoursite.com/music1.mp3به جای عبارت 1.mp3

2)حتی یک حرف فاصله ی اضافی هم ممکن است موجب عدم اجرای درست کد شود

3)اگر برای ویرایش کد از محیط بالا استفاده کردید ، پیشنهاد میکنم از آهنگ آخر شروع به جا گزاری کنید تا تسلط بیشتری در ویرایش کد داشته باشید