وبلاگicon
دانلود بازی مرد عنکبوتی نسخه جدید با گرافیک خارق العاده - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
ساعت : 11:36 صبح
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

 به همراه دیتا برای آندروید The Amazing Spider-Man 1.0.8

نسخه تست شده با قابلیت اجرای 100% بر روی تمام گوشی ها

همان طور که می دانید مدتی است نسخه جدید بازی مرد عنکبوتی با نام The Amazing Spider-Man ساخته و ریلیز شده است . نسخه های قبلی بازی را جهت معرفی تست کرده بودیم اما با مشکل عدم اجرا و Force Close روبرو شدیم و بر خلاف وب سایت های دیگر که خودشان هم از مطلب خودشان سر در نمی آورند و فقط قصد دارند آپدیت بودن سایت را نشان دهند و به وقت و هزینه ای که کاربر برای دانلود چیزی که تست نکرده و معرفی کرده اند توجهی ندارد ، این بازی را با اینکه درخواست تعداد زیادی از دوستان بود معرفی نکردیم چرا که Apktops اساس را بر روی تست و معرفی و رضایت کاربر گذاشته است نه رنگارنگ ساختن سایت از پست های مکرر و مختلف . در این پست هم قصد معرفی آخرین نسخه تولیدی و کاملا کرک شده از بازی مرد عنکبوتی نسخه جدید را داریم که خودمان آن را تست کردیم و وارد بازی شدیم و کاملا بی مشکل بود .

این بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی و مهیج محصولی از کمپانی عظیم بازی سازی دنیا ، Gameloft قدرتمند ، است که اسکرین شات هایی از بازی و گرافیک حرفه ای و خاص آن را در تصاویر بالا دیدید .The Amazing Spider-Man ، همان طور که در عنوان مطلب خواندید نیازمند به یک دیتای 527 مگابایتی دارد که این دیتا پس از اکسترکت از حالت فشرده ، حجمی معادل 1/40 گیگابایت را پیدا می کند ، پس از خالی بودن این مقدار فضای خالی بر روی مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود مطمئن باشید . برای دانلود هر دو فایل apk و دیتای بازی ، و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا و محل کپی مناسب آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

نکات مهم برای اجرای صحیح بازی : 

نکته 1 : نیازمند به روت

نکته 2 : نیازمند به Titanium Backup

نکته 3 : برای اجرای صحیح تمام بازی های دیتا دار و HD ، از این زمان به بعد پیش نیاز تمام گوشی های آندرویدی یعنی یک اکانت جیمیل سینک شده و فعال ضروریست .

نکته4 : مشکلاتی در رابطه با لگ بازی حتی در گوشی های حرفه ای همچون Galaxy S III در سایت های دیگر دیدیم ، اما این نسخه را خودمان بر روی گوشی Optimus Black تک هسته ای با پردازنده PowerVR تست کردیم و بدون کوچکترین مشکل و لگ و افت فریم و کاملا روان اجرا شد ، لطفا فیدبک های خود را در قسمت نظرات با ذکر مدل گوشی خود ، برای کمک به دوستانتان منعکس کنید .

نکته 5 : نیازمند به مطالعه راهنمای کامل نصب و راه اندازی بازی در ادامه مطلب 

 

راهنمای تصویری نصب بازی و استفاده از فایل دیتا : 

ابتدا این پوشه را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید . پس از خارج کردن از حالت فشرده شما باید یک پوشه با نام TitaniumBackup داشته باشید که در داخل این پوشه سه فایل بکاپ از کرک این بازی وجود دارد . پوشه TitaniumBackup دانلودی را به صورت مستقیم به روت و قسمت اصلی مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی کنید . حال اگر نرم افزار Titanium Backup از قبل بر روی گوشی شما نصب بوده آن را پاک نمایید  و آخرین نسخه کرک شده از این نرم افزار را از اینجا دانلود کرده و بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید . حال فایل apk بازی با نام The Amazing Spider-Man 1.0.8 را هم از انتهای همین پست دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . دیتای بازی را هم از انتهای همین پست دانلود نمایید و توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده کنید و پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM را در مسیر /Android/obb در مموری کارت گوشی خود کپی نمایید .

حالا وارد نرم افزار Titanium Backup شوید و مطابق آموزش زیر پیش بروید .

به قسمت شماره 1 یعنی Backup/ restore بروید . و سپس بر روی گزینه ای که با شماره 2 نمایش داده است کلیک کنید .

حال می بینید که در جلوی گزینه Restore all apps with data عدد 1 وجود دارد ( این همان فایل بکاپی است که بر روی مموری گوشی خود کپی کردید )

گزینه Run را بزنید و در پنجره بعدی گزینه Data only را کلیک کنید و سپس گزینه ای که تیک سبز رنگ دارد را انتخاب کنید .

تبریک می گوییم هم اکنون با اجرای آیکون بازی وارد آن شوید .  در اولین ورود به بازی منتظر باشید که اکسترکت دیتای بازی به طور کامل به پایان برسد . این مرحله ( installation is in progress ) حتی ممکن است تا 5 دقیقه هم طول بکشد . لطفا صبور باشید

 

  • حجم فایل: حدود 8 مگابایت | 578 مگابایت
  • نیازمند آندروید نسخه: 2.2 و بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir