وبلاگicon
دانلود بازی آسفالت 6 با گرافیک خارق العاده - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
ساعت : 11:34 صبح
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

 برای آندروید به همراه فایل دیتا Asphalt 6: Adrenaline

این بار نیز قصد داریم یکی از بی نظیرترین و گرافیکی ترین بازی های hd تولیده شده توسط کمپانی Gameloft را به شما معرفی کنیم . این بازی همانند روال همیشگی سایت apktops به همراه فایل دیتا معرفی می شود که فایل دیتا مخصوص گوشی های htc را می توانید از همین پست به صورت کامل و از سرور  اختصاصی apktops با حجم 508 مگابایت دانلود نمایید . دقت نمایید که دیتای این بازی در حالت زیپ شده این حجم را داراست که پس از اکسترکت حجمی معادل 1 گیگابایت را پیدا می کند ، پس مطمئن باشید که به اندازه کافی بر روی مموری کارت گوشی آندرویدی خود فضای خالی دارید .

 

از آن جا که دیتای این بازی گرافیکی طبیعتا حجیم است تنها به آپلود فایل دیتای مخصوص گوشی های htc بسنده کردیم و اگر گوشی شما برندی به جز htc مانند samsung و سری Galaxy است می بایست پس از نصب فایل apk بازی دیتای مخصوص به گوشی خود را به صورت آنلاین و توسط گوشی از سرور Gameloft دریافت نمایید ولی در صورتی که این کار برای شما کمی مشکل یا غیر ممکن است اگر دیتای مخصوص به برند و گوشی خاصی مد نظرتان است در صورتی که تعداد درخواست کنندگان بالا باشد فایل دیتای درخواستی به منظور رفاه حال بازدید کنندگان به همین پست اضافه خواهد شد .

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل Apk بازی فایل دیتای که از انتهای همین پست دانلود نموده اید را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه asphalt6 را در مسیر Gameloft/games و در مموری کارت گوشی آندرویدی خود کپی کنید . پس از کپی فایل ، آیکون بازی را انتخاب کنید و منتظر باشید برای بار اول مراحل چک فایل به پایان برسد و اگر سوالی از شما پرسیده شد گزینه No را انتخاب نمایید.

  • حجم فایل: حدود 7 مگابایت - حجم فایل دیتا : 508 مگابایت
  • نیازمند آندروید نسخه: 2.1 یا بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir