وبلاگicon
دانلود بازی بتمن با گرافیک خارق العاده به همراه فایل دیتا - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
ساعت : 11:32 صبح
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

برای آندروید  The Dark Knight Rises 1.0.6

بتمن ، اولین بازی  HD با حجم دیتای نزدیک به 2 گیگابایت !

و سرانجام وقت معرفی این بازی شد . بله بازی بتمن که می توان گفت یکی از هیجان انگیزترین و پرماجرا ترین و داستانی ترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی گیم لافت برای گوشی های آندرویدی است . تنها نام این بازی معروف به طور کامل گویای داستان بازی می باشد که در کنار گرافیک خارق العاده ای که گیم لافت برای این بازی تدارک دیده لذت گیم پلی آن دو چندان شده است . تقریبا مدت زمان زیادی است که از تولید این بازی گذشته است و برای دوستان سوال بود که چرا بتمن توسط Apktops معرفی نشد؟!

اساس کار apktops و آنچه که apktops را از سایر سایت ها متمایز می سازد معرفی و ارائه نرم افزارها و بازی های تست شده است . طوری که نرم افزار و بازی مورد نظر در صورت متناسب بودن سخت افزار گوشی کاربر برای اجرای آن نرم افزار و بازی به طور قاطع اجرا و قابل استفاده خواهد بود . لذا از آن جایی که apktops  همانند اکثر سایت های ایرانی رویه معرفی پست های فله ای و تست نشده را پیش نگرفته منتظر بودیم تا کرک معتبری از این بازی ساخته شود که کاربر پس از اینکه هزینه و زمان زیادی را صرف دانلود این بازی و دیتای حدود 2 گیگابایتی اش می کند به طور کامل قادر به اجرای آن باشد و از  apktops راضی باشد . سرانجام پس از تست نسخه ها و دیتاهای مختلف این بازی نسخه ای با کرک فول به دستمان رسید که توسط آن بازی بر روی دو گوشی متفاوت و به طور کامل اجرا شد .

تصاویری از محیط باری و گرافیک خارق العاده آن :

 فایل apk و دیتای بازی برای رفاه دوستان در امر دانلود ، هر دو به طور کامل در سرور  پر سرعت سایت apktops آپلود شده است و همچنین توانستیم فایل دیتای حدود 2 گیگابایتی این بازی را در نهایت فشرده سازی به حجم 778 مگابایت برسانیم .

نکته : نصب و اجرای این بازی ، ملزم و  نیازمند به مطالعه راهنمای نصب و راه اندازی آن می باشد که این آموزش را به صورت تصویری و همراه با عکس در ادامه مطلب در اختیارتان قرار داده ایم . خواهشمندیم راهنما را به طور کامل مطالعه و از پرسیدن سوالاتی که به وضوح پاسخش در متن پست موجود است خودداری نمایید .

برای مطالعه راهنمای نصب و راه اندازی بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمای نصب و راه اندازی بازی :پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید . حال پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM را در مسیر sdcard/Android /obb خود کپی کنید ( دقت نمایید داخل پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM نباید پوشه دیگری موجود باشد و باید یک فایل با پسوند obb داشته باشید ) . حال تاریخ گوشی خود را بر روی سال 2010 قرار دهید ( در صورت انجام ندادن این عملیات بازی به هیچ وجه اجرا نخواهد شد! ) و در هیچ شرایطی به اینترنت وصل نباشید . پس از کپی شدن فایل دیتا و قرار دادن تاریخ گوشی بر روی سال 2010 ( ماه و روز مهم نیست ) با انتخاب آیکون بازی وارد آن شوید . می بینید که منوهای بازی چینی است! برای تبدیل منوها از زبان چینی به انگلیسی مطابق تصاویر زیر عمل کنید . 

با اولین ورود به بازی تصویر زیر را می بینید که می بایست گزینه ای را که با فلش مشخص شده است انتخاب نمایید .

حال به صفحه دیگری مطابق با تصویر زیر می روید که بازهم گزینه ای که با فلش مشخص شده است را انتخاب نمایید تا به بخش language بازی بروید

حال به منوی زبان بازی می روید و مطابق تصویر و فلش قرمز ، گزینه و پرجم آخر که مربوط به کشور آمریکا می باشد را انتخاب نمایید .

از منوهای انگلیسی و این بازی هیجان انگیز لذت ببرید .

  • حجم فایل: 16 مگابایت - حجم فایل دیتا : 780 مگابایت
  • نیازمند آندروید نسخه: 2.1 یا بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir