وبلاگicon
دانلود بازی فیفا 2012 مخصوص آندروید - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
دانلود بازی فیفا 2012 مخصوص آندروید
نوشته شده در پنج شنبه 91/11/19
ساعت : 10:57 صبح
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

 به همراه دیتای 1.2 گیگابایتی FIFA 12 1.3.87 + data

FIFA 2012 از آن دسته محدود بازی هاست که قرار است قدرت و انعطاف سیستم عامل آندروید را با گرافیک تماشایی خود به نمایش بگذارد . این بازی بر خلاف انتظار ما و شما دارای یک فایل apk نصبی و فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی یعنی یک فایل 1200 مگابایتی است !  پس قبل از خواندن ادامه مطلب اگر قصد دارید این بازی را بر روی گوشی آندرویدی خود تجربه کنید ، از فضای خالی لازم برای این بازی حجیم بر روی گوشی خود مطمئن باشید

انتظار می رود با این حجم بالا ، تنها چند مدل گوشی دو هسته ای و گوشی های مجهز به سخت افزار بالا قادر به اجرای این بازی غول آسا باشند ، اما طط تستی که ما داشتیم بازی حتی بر روی گوشی های رده پایین همچون Xperia X10 و Motorola Defy نیز به راحتی اجرا شد !  تصاویری از این بازی گرافیکی را به همراه هم می بینیم :

نکته جالب برای این بازی اینجاست که دیتای حجیم بازی برای تمام گوشی ها و تمام مدل های Cpu و Gpu گوشی های آندرویدی قابل استفاده است . نسخه آپدیت شده از این بازی به همراه فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی آن به صورت کامل و با لینک مستقیم در سرور اختصاصی و پرسرعت apktops آپلود شده است که می توانید این بازی را دانلود و بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و از آن لذت ببرید .

نکته : فایل apk این بازی نیز دارای حجم 17 مگابایت می باشد . برای مطالعه آموزش استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

ر

اهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتا بازی که از انتهای همین پست دانلود کرده اید را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.ea.game.fifa12 را در مموری کارت گوشی آندرویدی خود و در  مسیر Android/data کپی کرده و از بازی لذت ببرید .

  • حجم فایل: 17 مگابایت - حجم فایل دیتا : 1.2 گیگابایت
  • نیازمند آندروید نسخه: 2.1 یا بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir