وبلاگicon
کاشت مو و پیوند مو - اطلاعات عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
نظر یادتون نره
پیغام مدیر :
 
 
کاشت مو و پیوند مو
نوشته شده در سه شنبه 91/9/14
ساعت : 2:37 عصر
نویسنده : محسن خوش اخلاق
نظرات

 

کاشت موی طبیعی به روش Follicular Isolation Technique مطمئن ترین و زیباترین راه درمان طاسی و   کم مویی می باشد.     
 
مراجعه کنندگان به کلینیک کاشت موی طبیعی ایران FIT با پیشرفته ترین روش های موجود پیوند مو در جهان درمان می شوند : 

1- برداشت واحد های فولیکولی بطور جداگانه (FIT-FUE ) 

2- برداشت نواری از پوست پشت سر بوسیله تیغ جراحی (FUT)

این دو روش طبیعی ترین راه های پیوند مو بوده و تنها روشی است که به طرز موفقیت آمیزی، فرم طبیعی مو را تقلید می‌کند. این حداقل نتیجه ای است که شما می توانید از پزشکتان انتظار داشته باشید.  
 
از بی عارضه ترین و موثرترین روش های کاشت مو  متد FIT است. این روش برای اولین بار در ایران توسط متخصصان گروه ایران FIT با موفقیت به اجرا درآمد. آمار بیشترین مراجعه کننده جهت کاشت و دستیابی به بالاترین تر اکم مو در یک نوبت پیوند از مهمترین امتیازات این گروه می باشد. گروه ایران FIT بر این باور است که کاشت و ترمیم مو یک فرایند ساده پزشکی نیست بلکه تلفیقی از علم پزشکی و هنر است تا در نهایت شخص چهره زیبا و متناسب خود را بازیابد.  
 
در روش کاشت موی طبیعی FIT تیغ جراحی به کار برده نمی شود. موهای نواحی پشت سر، کناره های سر و همچنین بدن خود شخص در محیطی کاملاً استریل با ابزار خاص این روش (غیر جراحی) برداشته شده و با ابزار بسیار ظریف دیگری در قسمت طاس یا کم پشت سر، ابرو و ریش کاشته می شود. بسته به شدت طاسی از 3000 تا 15000 تار مو در یک جلسه کاشت خواهد شد. (موهای کاشته شده از نواحی ای برداشته می شود که عمدتاً فاقد گیرنده هورمون مردانه بوده و دچار ریزش مردانه نمی شوند. لذا  این موها نخواهند ریخت و تا پایان عمر باقی می مانند) 
 
مزایای کاشت موی طبیعی به روش خارج نمودن واحدهای فولیکولی (FIT ) :
-  نتایج کاملاًطبیعی 
- محل برداشت غیر قابل رؤیت 
- کسب بیشترین تراکم ممکن
- ادامه درمان و ترمیم کم مویی سر شخص با جلسات تکمیلی در صورت نیاز
- بدست آمدن نتیجه دلخواه در کوتاهترین زمان ممکن 
- فراهم نمودن میزان رشد مو تا 70? بیشتر از روشهای قدیمی پیوند و ظاهری کاملاً طبیعی و غیر قابل افتراق
- توانایی ایجاد طبیعی ترین و منحصر بفرد ترین خط رویش مو برای پزشک 
 
 

 

خطوط رویش موی منحصر به فرد

جهت تعیین محل قرارگیری خط رویش مو، این گروه از فرمول لئوناردو داوینچی استفاده می کند. بدین ترتیب ظاهر جوانتری برای شخص فراهم خواهد آمد.

 

نواحی گیجگاهی

 با اینکه افراد میانسال مایلند نواحی گیجگاهی شان بدون مو باقی بماند، جوانترها دوست دارند این نواحی کاشته شوند. تخصص این گروه علاوه بر طراحی هنرمندانه، کاشت دقیق هر تار مو می‌باشد.

 

تراکم

 بعد از یک جلسه کاشت مو اکثر افراد به حداکثر تراکم ممکن در واحد سطح می سند. هنگامیکه موها در ابتدای ریزش هستند، واحدهای فولیکولی را میتوان بطور دقیق در لابلای آنها کاشت تا ظاهر متراکم اولیه مو حفظ گردد. اخیراً این گروه رکورد جهانی کاشت متراکم مو را بدست آورده است. 


 



:: برچسب‌ها: بدن انسان